Rezerwacje
Potwierdzenie rejestracji wysyłamy wiadomością e-mail w ciągu 24h!
Regulamin Hotelu - Wodzisław Śląski
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych, sprzętów multimedialnych i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest istotnie ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną złożone do depozytu w recepcji.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
- Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać zwalnianego przez siebie pokoju innym osobom, nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby niezameldowane w hotelu nie mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 22.00 do godziny 7.00 dnia następnego.
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00 dnia następnego.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, własnych żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenie pokoju hotelowego.
- Przy każdorazowym opuszczaniu hotelu klucz do drzwi pokoju, po ich zamknięciu goście hotelowi zostawiają w recepcji.
- W przypadku zgubienia kluczy istnieje możliwość dorobienia duplikatu, ale tylko na podstawie okazania dowodu tożsamości.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających.
- Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości, szkodę na osobie gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie przekazuje instytucji charytatywnej.